Monday, August 16, 2010

Kuih raya dah sampai..mari..mari..murah..murah

yea..yea..kuih raya dah sampai.... Dari depan sampai belakang penuh kete aku dengan kuih raya
carta tertinggi dimenangi oleh african oat, black pistachio...

Alhamdulillah order tahun ni berlipat ganda dari tahun lepas. Awalnya malas nk jual kuih raya tahun ni tapi bila ada customer tahun lepas tanya2 kesian pulak...Aku jual kuih ni suma murah2 aje tau! Tak percaya??? Pergi la survey kat angsana, larkin & pusat bndr..hrga depa suma >RM30. Paling murah RM28 kalau packaging in tray. Kenapa aku bole jual murah??? Ha...sebab aku beli terus dari pengeluar. Bagi sesape yg tak sempat order, aku ada order stok lebih. Jadi kalau korang nk order bole la order ikut stok yg ada shj..calling2 / email aku ye. SMS maybe tak dapat dilayan sebb aku selalu lupa nk reply..hehehe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails