Tuesday, August 25, 2009

HAMPER HARI RAYA





Salam semua....ish..sibuk banget sampai terlupa produk aku yg satu ni iaitu HAMPER HARI RAYA. Semalam regular customer aku call baru teringat tak upload lagi gambar hamper hari raya. hmmmm..sejak bila pulak Cik Anna ni pandai buat hamper?? hehehe. sebenarnya sejak dua tahun lepas tapi customer aku terhad pada badan2 korporat & disebabkan tuntutan masa aku tak ambil banyak order untuk hamper hari raya. Takut aku tak terbuat kecuali ada sesiapa nak jadi assistant aku? hehehe.
Ok lah, tak payah cakap banyak korang mesti nak tahu berapa harga untuk hamper hari raya ni kan? Harga dari RM80 - 150. Bergantung pada jenis kuih yang dipilih juga bakul yang digunakan. Gambar2 di atas contoh hamper hari raya yg aku jual. Kesemua bakul akan dibungkus dengan plastik hamper. Tapi maaf ya aku tak ada buat delivery. Semua hamper kena ambil sendiri. Kalau nk deliver jugak, aku akan gunakan perkhidmatan teksi & cajnya akan ditanggung oleh pembeli. So, bagi sesiapa yang ingin order hamper ni calling2 la aku @ 017-7406676 atau email ke ahliah.najib@gmail.com.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails