Wednesday, August 26, 2009

Midnight Baking Class

Cupcakes ni midnight baking project malam tadi. Hahaha. Adik aku yg masih single tu tetiba pulak nk belajar wat kek. Sebabnya dia nak tolong promosi tepung kek aku tu kat cikgu2 sekolah dia. So dia kena la tau camana nak guna tepung tu b4 dia wat promosi. Bagus..bagus..satu initiative tu. Before buat marketing product kita kena tau ttg product tu sendiri baru la senang kita nk promosi. Betul tak? Adik aku ni memang tak pandai buat kek. Tapi dgn adanya TEPUNG KEK BAKERS' CHOICE ni adik aku kata senang & sedap! Alhamdulillah tercapailah matlamat aku utk menghasilkan tepung kek coklat lembab yang ternyata amat mudah digunakan walaupun anda tak pernah membuat kek sebelum ni. Bagi customer2 yang dah cuba harap dapat bagi feedback hasil kek anda. Jika ada kekurangan insyaAllah saya akan cuba perbaikinya lagi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails