Monday, December 28, 2009

Kek Kahwin 3 Tingkat - Noorahayu





Theme : Red & White
Size : 12", 10" & 8"
Cakes : Fruit cake, butter cake & butter chocolate cake
Topper : Gumpaste flower + silver dragees
Ini projek mega aku last weekend. Siapkan order dari Ayu untuk majlis perkahwinannya yg berlangsung di Taman Kemas, Tampoi, JB. Mulanya Ayu request kek kahwin 2 tingkat. Tapi 3 hari sebelum majlis berlangsung Ayu mintak buatkan 3 tingkat pulak. Aku yang excited sangat ni sanggup buatkan untuk Ayu walaupun kira last minute sebab ini first time terima order untuk kek fondant 3 tingkat & harganya aku kira murah2 aje sebab under promosi. hehehe. Aku ingin mengucapkan terima kasih banyak2 pada Ayu & family kerana memberi kepercayaan pada aku untuk menjadi sebahagian drpd mereka2 yg membantu menjayakan majlis perkahwinan Ayu. Lebih kurang akak mintak halal la ek ;). Tahniah pada Ayu & Mukhlis. Moga perkahwinan kalian kekal ke akhir hayat.
Testimonial : "dear kak ahliah..
thanks for the cake..baru smpt reply ..
cantik..tp akak luper nak bagi resit dan pemotong kek yer hari tu..mmg sangat cantik..terutamnya bunga bunga tu..nampak sangat mahal..
hiasan nyer sangat kemas..anyway..jangan lupa letakkan gambar tu dalam blog..sbb mmg cantik dan sure laku business akak..
nampaknye kita hanya jumpa di alam maya ajalah..thanks! "
Alahai...sori la ayu. akk mmg betul2 lupa nk bawak pisau hari tu. Maaf ye dik :)
p/s; Nantikan my next wedding cake project. Tunggu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails