Tuesday, June 1, 2010

Unique Floral Decorating Class - Chef Andy Tan

Alhamdulillah... segala puji-pujian hanya untuk Allah..
Di dalam kesibukan di hambat waktu yg seperti tidak pernah mengizinkan akhirnya dapat juga aku mengikuti kelas Unique Floral Decorating Class bersama Chef Andy Tan pada 28/5-29/5 yg lalu. Kembara ilmu ini menambahkan lagi pengetahuan dan ilmu aku di dalam bidang yg menjadi minatku ini. Sekian lama berguru dgn Chef Tan See Fong yg hanya aku kenali melalui buku beliau akhirnya dapat juga aku berguru dgn Chef Andy Tan iaitu adik kepada Chef TSF. Lebih drpd 10 jenis bunga yg dapat aku pelajari di samping tip2 lain yg amat berguna sekali. Di kelas ini juga aku berpeluang bertemu dgn baker2 lain yg mempunyai minat yg sama. Terima kasih Allah atas kefahaman yg Engkau berikan sepanjang aku mengikuti kursus ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails