Wednesday, June 2, 2010

Pengumuman2..ibuk2...bapak2....

Assalammualaikum & good day to all :)
Anna ingin mohon maaf pada semua pelanggan sebab sejak akhir-akhir ini banyak tempahan yang terpaksa Anna tolak. Sebabnya buat masa ini masa Anna agak terbatas dengan lambakan kerja di pejabat disamping menguruskan business yg lain. Hujung minggu pulak masa Anna dipenuhi dengan kursus haji bersiri. Alhamdulillah jika ada keizinanNya tahun ini Anna akan menunaikan haji bersama suami dan ibu kepada SSH iaitu Mak Ngah Anna. Tinggal 3 siri lagi kursus haji yg perlu diikuti. Selepas ni ada kursus intensif haji pulak. Kemudian, maybe Anna akan sibuk pulak dengan medical check up utk bakal jemaah2 haji yg terpilih.
Sebenarnya berat hati Anna untuk mengumumkan perkara ini tapi terpaksa juga umumkan sebab memang tak mampu nk buat semuanya ketika ini. Banyak juga permintaan untuk adakan kelas yg terpaksa Anna tolak. Mohon maaf Anna tak berani nk rekemen sesiapa utk tempahan kek mahu pun kelas sebab Anna tak mahu jika ada ketidakpuasan hati Anna yg akan disalahkan. Anna harap kesemua pelanggan faham.
Bagi yg telah menempah, InsyaAllah akan Anna siapkan tempahan tersebut. Bagi yg ingin menempah u all boleh just calling2 Anna ye utk tanya dulu. Manalah tahu..kalau2 time tu Anna free bole juga Anna amik order tapi Anna tak janji. Kesemuanya bergantung pada keadaan ye..juga kena minta izin dari suami dulu. Since baking & deco ni memang dah jadi minat Anna bila Anna dah okay nnt Anna akan kembali aktif. InsyaAllah..

3 comments:

  1. Salam,
    Kgkawan yg penah kuar kat Kelantan dulu kata bila bayan dari org tempatan, intro dia macam intro n3 ni lah...tapi bunyik je lain sikit >>ibu2 dan bapok2... :D. Jgn marah ye org kelantan...yg dtg semua bawak isteri, takde yg bapuk!!! Kwang3!!!

    ReplyDelete
  2. Salam sekali lagi dari saya,
    Nak buat pengumuman jg ni memandangkan awak warga JB, insyaAllah kami akan dtg ke JB untuk 10h masturat...nak godak org JB...sureheboh!!! Dtglah nusrah kami beramai-ramai biar kalah sureheboh...bagi suregempak punya!!!Hehe... Alah biasa2 aje kami ni...nak belajar dakwah dgn org JB...
    Eh, gaknya boleh tak merasa kek org jb ni??
    Huhu...4 perkara mesti ditinggalkan (1) JGN HARAP MAKHLUK! (2) JGN MINTA PADA MAKHLUK!...
    Uiihh...mmg kena bljr ni...

    ReplyDelete
  3. Umma Ali,
    Bilanya tu nk kuar masturat ke JB? Sya dgr ada masturat dr Melaka dtg P.Gudang last week tp sya x dpt dtg nusrah. Jadi turun calling2 la saya. I.Allah ada kek siap delivery sekali. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails