Sunday, August 30, 2009

3D TAXI CAKE




Repeat order dari Amy untuk kek birthday tunangnya. Aku senang sekali terima order ni dalam pada kesibukan aku di hujung minggu lepas sebab teringin menguji diri sendiri sejauh mana skill aku dalam mendeco cake. Lepas subuh aku terus deco cake taxi ni dan kerana aku ni bukanlah profesional baker maka kek ni siap pada jam 11.30 pagi. Aku memang tak percaya kalau aku boleh boleh buat 3D cake ni sebab aku tau tgn aku ni bukanlah seni sangat pon. Tapi bak kata kak nina aka my online sifu, skill boleh diasah. Yang penting minat. ( I think my wilton course very useful when I deco this cake as I can apply the technique here :)
Amy suprise sekali bila tengok kek ni & senyum aje (suka la tu kot?). Katanya ada simbolik cinta mereka di sebalik cake taxi yang diminta.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails