Monday, September 3, 2012

9th Birthday Cake



Rainbow cake 2.8kg

Order dari Kak Lin ex-boss aku masa keje kat digi. Ni 2nd order dari Kak Lin utk besday her little girl Sarah Sofea. Penat giler buat kek ni pasal balik2 je dari beraya kul 11 malam aku terus baking cake sampai kul 4 pagi. Pastu aku tido jap kul 6.30 lepas subuh sambung lak deco kek. Kul 11 g deliver kek ni kat Larkin. Pastu g beraya pastu kepala aku pening mcm nk pitam terus rasa macam nk demam hahaha. Patutnya aku bake kek ni 1 day earlier tp sebab aku sakan g beraya tak hingat dunia last2 aku juga yg kelam kabut.... ok ... padan muka aku la kan ..huk ... huk ... Bila tgk contoh gmbar kek aku cakap senang je nk wat kek ni tapi makan masa juga la nk wat rainbow kek ni pasal si kecik tu nk rainbow kek kat dalam + cupcakes yg comel. Anyway , hope kak Lin puas ati la ye ... itu dah kira terbaek la aku deco tuh .. hehehe ..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails